پاورپوینت بازرگانی (داخلی و خارجی)

پاورپوینت بازرگانی (داخلی و خارجی)

دانلود پاورپوینت بازرگانی(داخلی و خارجی)
بررسی بازرگانی(داخلی و خارجی)
پاورپوینت جامع و کامل بازرگانی(داخلی و خارجی)
کاملترین پاورپوینت بازرگانی(داخلی و خارجی)
پکیج پاورپوینت بازرگانی(داخلی و خارجی)
مقاله بازرگانی(داخلی و خارجی)
تحقیق بازرگانی(داخلی و خارجی)
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل ۲۲۴۰ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۳۷

پاورپوینت بازرگانی (داخلی و خارجی)

فروشنده فایل

کد کاربری ۸۰۴۴

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۳۷ صفحه

بازرگانی(داخلی و خارجی) بازرگانی داخلی حلقه رابط تولید با مصرف است. آنچه توسط اقتصاد داخلی تولید وآنچه از خارج وارد می شود، در مرحله نهایی باید به صورت کالاهای قابل مصرف دراختیار مصرف کنندگان گذاشته شود. از این نظر نظام بازرگانی داخلی از نقشی پایه ای در توسعه برخوردار است. این نظام می تواند افزایش تولید داخلی و بی نیازی به خارج را از راه تامین کالاهای مورد نیاز مصرف کنندگان با بهایی مناسب فراهم آورد.
وظایف عمده بازرگانی را می توان پوشاندن فاصله های زمانی و مکانی تولید ومصرف، متعادل کردن میزان تولید و مصرف، پر کردن فاصله زمانی بین خرید برای مصرف و وصول بهای کالا به تولیدکننده، برپایی موازنه در بهای کالا با وجود اختلاف قیمت در زمان و مکان، افزایش تولید برپایه آگاهی از کم کیف وضع بازاردانست بازرگانی داخلی اگر انجام هرگونه عملیات دادوستد، معاوضه و مبادله کالا و عملیات تجاری را درداخل یک محدوده سیاسی، بازرگانی داخلی در نظر بگیریم، نظام توزیع در بازرگانی داخلی ایران از گذشته دور مسیری پر فراز و نشیب را طی کرده که به مرور با پیشی گرفتن از تولید داخلی با اتکا به واردات، حرکت مسیتقلی را نسبت به تولید داخلی دنبال کرده و می کند.
با افزایش نفوذ نیروهای استعماری در اقتصاد ایران، ورود کالاهای خارجی و ورشکستگی تولیدکنندگان صنایع ایران بویژه پیشه وران، کم کم بازرگانان بزرگ ایران پس از یک سلسله ایستادگی های سیاسی و اقتصادی، ابتدا مدارا با بازرگانان خارجی وسپس ایفای نقش واسطه برای آنان را در داخل، به دلیل سودآوری بیشتر پذیرفتند. نظام توزیع در بازرگانی داخلی کودتای ۱۲۹۹ ومهمتر ازآن کودتای۱۳۳۲ هر کدام به خیزش موجی جدید از گسترش روابط سرمایه داری وابسطه منجر شد و همراه با اصلاحات ارضی شاهانه که به جای حفظ سازمان تولید کشاوزی جمعی بنه ی آن را نابود ساخت، ایجاد و گسترش صنایع مصرفی وابسطه و عدم پایه گذاری و رشد متناسب صنایع سنگین، نظام تولید داخلی در اختیار کالاهای خارجی قرار گرفت.ازآنجا که ارتباط واقعی توزیع با تولید داخلی به دلیل نبودن نظام تولید متناسب و اینکه درآمد نفت منبع اصلی تامین واردات بود، توزیع داخلی کالا بازتاباننده ی رابطه تجاری با خارج شد. ویژگی نظام توزیع کالا در داخل در سال های پیش از انقلاب تمرکز شدید ۸۰ تا ۹۰ درصد سرمایه در دست بازرگانان و واسطه های بزرگ -۳ تا۵ درصد بازاری ها- ودخالت محدود دولت با تکیه بر انحصار ورود وتوزیع عمده برخی از کالا ها از یک سو و خیل عظیمی از فروشندگان، واسطه ها ودلالان کوچکتر، از سوی دیگر بود. در راس هرم شاغلان در توزیع داخلی، کمیسیونرها و بازاریابهای خارج از کشور ودر بخش داخلی تجار وسرمایه داران بزرگ بیشترین میزان کالاهای وارداتی و تولیدی کشاورزی و صنعتی را زیر نظارت و هدایت خود داشتند.
برخی از تولید کنندگان بزرگ داخلی نیز با توجه به ویژگی تولیدات آنها، بوسیله توزیع زنجیره ای مربوط به خود و یا شبکه خرده فروشان و کاسب ها، تولیداتشان را به فروش می رساند. نظام توزیع کالا در دوره پیش از انقلاب تولیدات داخلی یا کالاهای وارداتی متعلق به برخی از سرمایه داران بزرگ نیز در فروشگاههای زنجیره ای به فروش می رسید. دسته ای از تجار بزرگ به وسیله بازاریاب های خارجی، کالاهای وارداتی را به نمایندگی های انحصاری و آنان به عمده فروشان و عمده فروشان به کاسب های جز می فوختند تا به مصرف کننده عرضه شود. دولت نیز به وسیله شرکت معاملات خارجی، برخی کالاها را مستقیما از بازار جهانی وارد می کرد وبوسیله وزارت بازرگانی، شرکت سهامی گسترش خدمات، شبکه تجاری و در نهایت توزیع خود و زنجیره ای در اختیار مصرف کنندگان می گذاشت.
اقتصاد ایران از بخش های متوازن و بهم پیوسته به اقتصادی با رشد نابرابر در داخل هر بخش و بین بخش ها.اقتصادی از هم گسیخته.تک محصولی و متکی به صدور نفت خام برای تامین نیاز های داخلی از خارج تبدیل شد. در این میان پیوند بازرگانی داخلی با تولید داخلی از هم گسیخت و در پیوند مستقیم و غیر مستقیم با بازرگانی خارجی قرار گرفت و به نوبه خود.نقش مهمی در به وجود امدن ساخت وابسته اقتصاد ایران بازی کرد.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پاورپوینت آماده بازرگانی بین الملل – پاورپوینت فا

مقاله پاورپوینت تعهد به رابطه بر ادغام خارجی · Jadidi 2017-07-02. مقاله پاورپوینت تعهد به رابطه بر ادغام خارجی. مشخصات مقاله پاورپوینت عنوان مقاله اثر ادغام داخلی و تعهد به رابطه بر ادغام خارجی فرمت مقاله پاورپوینت (PPT یا PPTX) تعداد اسلایدها ۴۶ اسلاید تعداد جدول و شکلها ۶ قابلیت ویرایش دارد قابلیت پرینت دارد رشته… بیشتر …

مهرداد صحرایی، مشاور بازرگانی خارجی، متخصص بازرگانی …

۱۳ مرداد ۱۳۹۵ – مشاور تنظیم قراردادهای بازرگانی بین المللی، تنظیم قراردادهای خارجی، مشاور مدیریت در زمینه های … مدرس مرکز آموزش بازرگانی (زیر نظر موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی و وزارت صنعت، معدن و تجارت). مشخصات فردی: … آشنایی کامل با امور قراردادها (اعم از: خرید، فروش و نمایندگی داخلی و بین المللی)، آشنایی کامل با …

[PPT]تجارت خارجی

بازرگانی خارجی.. دردوره ی صفویان تجارت داخلی وخارجی ایران گسترش فراوان یافت; احداث راهها،کاروان سراهها،برقراری امنیت ویکسان نمودن واحدهای اندازه گیری(وزن وپول و..)موجب رونق شد; تجارت خارجی با چین ،هندوکشورهای اروپایی بود; مهم ترین صادرات:ابریشم،قالی،خشکباربود; مهم ترین واردات:اسلحه،ادویه،عطریات،چای وقهوه بود.

[PPT]نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی (نسخه پاورپوینت)

پتانسیل بازار و موقعیت های شرکت در آن; توانایی های سازمان; میزان درگیر شدن مدیریت در بازاریابی بین الملل; قوانین کشور خارجی و میزان ریسک; سود و زیان … شرکت در استراتژی تکرار داخلی (که گاهی به آن استراتژی صادرات یا استراتژی بین المللی هم می گویند) تجارت بین الملل را جدا از/ یا در اولویت بعدی، نسبت به تجارت داخلی می …

[PDF]دوره های آموزشی ویژه اعضاء – اتاق بازرگانی

آشنایی با قوانین و مقررات، دستورالعمل ها و تجارت داخلی و خارجی محصوالت حالل. سرفصل های آموزشی. نقش برند در ترویج محصوالت صادراتی به بازارهای هدف•. برند و حمایت از آن در چارچوب حقوق مالکیت معنوی )فکری(•. رویه عملی ثبت عالئم تجاری در سطح ملی و بین المللی•. رویه عملی ثبت نشانه های جغرافیایی در سطح ملی و بین المللی•.

جزوات بایگانی – MBAdocs

بازرگانی بین المللی · نظرات. پاورپوینت درس مهندس پیمان رضایی سرفصل ها: – نمای کلی از تجارت بین المللی – واردات و انواع آن – فرایند کامل خرید خارجی – اسناد داخلی و خارجی بازرگانی بین المللی – ریسک ها در تجارت بین المللی – … ادامه مطلب » …

فروشگاه علم فایل پاورپوینت بازرگانی (داخلی و خارجی)

در این پاورپوینت بازرگانی (داخلی و خارجی) پرداخته شده است.

[PDF]داﺧﻠﻲ و ﺧﺎرﺟﻲ از دﻳﺪﮔﺎه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺮﻧﺪ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪ – دانشگاه تهران

توسط چیرانی – ‏۲۰۱۱
۸ آذر ۱۳۸۹ – ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ. داﻧﺸﻜﺪه ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان. دوره. ۳. ، ﺷﻤﺎره. ۸. ﺗﺎﺑﺴﺘﺎن. ۱۳۹۰. ﺻ. ﺺ. ۴۱. ﺗﺎ. ۶۰. ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪی اﻧﻮاع. ﺑﺮﻧﺪ. داﺧﻠﻲ و ﺧﺎرﺟﻲ از دﻳﺪﮔﺎه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن. ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻟﻮازم ﺧﺎﻧﮕﻲ در اﺳﺘﺎن ﮔﻴﻼن. اﺑﺮاﻫﻴﻢ ﭼﻴﺮاﻧﻲ. ۱. ،. ﻣﺘﻴﻦ ﻓﺮدﺻﺒﻮری. ۲. ﭼﻜﻴﺪه. ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪی. ﺑﺮﻧﺪ. ﻣﺘﻐﻴﺮی ﺑﺎ ﻓﻀﺎی ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺗﻘﺮﻳﺒﺎً. ﮔﺴﺘﺮده اﺳﺖ ﻛﻪ. ﻣﻲ. ﺗﻮاﻧﺪ اﺳﺘﺮاﺗﮋی. ﻫﺎی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ و ادراک. ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن از ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺷ. ﺮﻛﺖ.

مدیریت بازرگانی- ماسال، تالش و رشت

محیط بازاریابی داخلی و خارجی؛. – مسائل و چالش های بازاریابی؛. – ارتقاء سهم بازار و فروش؛ … پاورپوینت بازرگانی بین المللی. پاورپوینت بازرگانی بین المللی … شایان ذکر می باشد دانشجویان مدیریت بازرگانی؛ متناسب با کیفیت فعالیت کلاسی خود برایشان نمره منظور خواهد شد. همچنین دانشجویان مقاله خود را نهایت تا تاریخ آخرین …

دوره جامع مهارتهای بازرگانی و تجارت بین الملل – مرکز آموزش …

آشنایی مخاطبان با کلیه امور مربوطه به بازرگانی خارجی، مبانی خرید خارجی، قوانین و مقررات صادرات و واردات، اعتبارات اسنادی، اینکوترمز ۲۰۱۰، اسناد بازرگانی خارجی، …. مرکز آموزش بازرگانی : با سلام.روزهای برگزاری کلاس در سایت درج شده است.در مورد جزوات کلاس نیز میتوانید با دپارتمان آموزش تماس حاصل نمایید. ۸۶۹۵-۰۲۱ داخلی ۱.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *