پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت

پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت

دانلود پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت
بررسی تحلیل کسب و کار در سطح صنعت
پاورپوینت جامع و کامل تحلیل کسب و کار در سطح صنعت
کاملترین پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت
پکیج پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت
مقاله تحلیل کسب و کار در سطح صنعت
تحقیق تحلیل کسب و کار در سطح صنعت
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل ۸۷ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۲۳

پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت

فروشنده فایل

کد کاربری ۸۰۴۴

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۲۳ صفحه

تحلیل کسب و کار در سطح صنعت ۵ نیروی شکل دهنده و موثر در یک صنعت تازه واردان

رقبا خریداران تامین کنندگان کالاهای جانشین تهدید تازه واردان قدرت چانه زنی خریداران تهدید کالاها و خدمات جانشین قدرت چانه زنی تامین کنندگان میزان رقابت با بقیه رقبا دانشکده مهندسی صنایع نیروهای رقیب
رقبای موجود دریک صنعت می توانند با استفاده از تاکتیکهای قیمت ، تنوع محصولات ، تبلیغات و…. با یکدیگر به رقابت بپردازند و این رقابت تحت شرایط زیر می تواند تشدید گردد :
رقبای زیاد با مقیاس یکسان
رشد بطئی صنعت که تلاش برای افزایش سهم بازار را تشدید می کند.
عدم وجود تمایز درمحصولات که خریداران را درکمند خود نگه می دارد .
کالا فاسد شدنی است ویا هزینه سربار بالائی دارد که درصورت عدم فروش محصول ، زیان هنگفتی متوجه تولید کنندگان می گردد.
دانشکده مهندسی صنایع نیروهای رقیب

افزایش ظرفیت تولید وعدم توازن بین عرضه وتقاضا
بالا بودن هزینه خروج ،که ایجاد تغییردر تولید محصولات را محدود می کند .
وجود رقابت غیر سازنده بین فعالان صنعت وشاخ به شاخ شدن آنان با یکدیگر

درنهایت با افزایش رقابت ، بلوغ صنعت افزایش یافته وقیمتها روبه کاهش خواهد گذاشت وبا کاهش سود این مشکل تشدید می گردد. دراینصورت برای بقاء بنگاهها ناگزیرند روشهای دیگری نظیر ایجاد تمایز درمحصولات ویا انتقال به فعالیت دیگر را پذیرا شوند.
دانشکده مهندسی صنایع تازه واردان New Entrants)) :

رقبای جدید ، ظرفیت جدید ، تلاش برای کسب سهم بازار ونیز منابع رقابت را با خود خواهند آورد وبا ورود خود تهدیدات جدیدی را متوجه فعالان خواهند نمود. سرعت ورود برای تازه واردان به موانع ورود درصنعت بستگی دارد که مهمترین آنها عبارتند از :
مقیاس اقتصادی
تمایز محصول
میزان سرمایه گذاری
مزیتهای کاهش هزینه
دسترسی به کانالهای توزیع
سیاستهای دولتی
کاهش قیمت (Dumping) دانشکده مهندسی صنایع مقیاس اقتصادی:

زمانی که تولید کنندگان بزرگ باشند ، ورود به این بازار باید با ابعاد آنها سازگار باشد تا قادر به رقابت باشند، درغیر اینصورت به لحاظ قیمت ، سیستم توزیع ، خدمات پس از فروش وامثالهم با مشکلات جدی مواجه خواهند شد. دانشکده مهندسی صنایع تمایز محصول:

وجود نام ها وبرندهای معتبر دربازار و وفاداری مشتریان به این محصولات ،موانع ورود به بازار را برای تازه واردان افزایش خواهد داد. نظیر صنایع نوشابه سازی ،داروسازی وامثالهم دانشکده مهندسی صنایع میزان سرمایه گذاری:

وجود دانش فنی وتکنولوژی بالا درصنعت ، حجم سرمایه گذاری ثابت را افزایش داده وشانس ورود تازه واردان را محدود می سازد . این محدودیت علاوه بر سرمایه گذاری به سبب حسن شهرت واعتبار واعتمادی که بین مشتریان وعرضه کنندگان فعلی وجود دارد موانع ورود را تشدید می نماید .نظیر صنایع هواپیما سازی ،تولید کامپیوتر وامثالهم . دانشکده مهندسی صنایع مزیتهای کاهش هزینه:

دربرخی اوقات تولید کنندگان فعلی دارای مزیتهائی از جهت هزینه های سرمایه گذاری ثابت وقیمت تمام شده می باشند مثلا” دربرخی موارد بنگاههائی با ارزش دفتری سرمایه گذاری پائین دارای هزینه سربار پائین خواهند بود وتولید محصول با قیمت روز برای آنها ممکن خواهد بود . دانشکده مهندسی صنایع دسترسی به کانالهای توزیع


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت | BO2FILE

دانلود پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت,بررسی تحلیل کسب و کار در سطح صنعت,پاورپوینت جامع و کامل تحلیل کسب و کار در سطح صنعت,کاملترین پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت,پکیج پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت,مقاله تحلیل کسب و کار در سطح صنعت,تحقیق تحلیل کسب و کار در …

پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت – نیوزبرگ

۶ روز پیش – امروز در خدمت شما عزیزان و دوستدران سایت نیوزبرگ هستیم با مطلب پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت که بسیار پر بازدید است شاید برای شما هم پیش بیاید که…

[PPT]تجزیه و تحلیل و مدیریت زنجیره ارزش در حوزه بهداشت و درمان

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش. تفاوت زنجیره ارزش و زنجیره تامین. شناسایی زنجیره ارزش. فنآوری در زنجیره ارزش. زنجیره ارزش در حوزه بهداشت و سلامت. چرا نگرش زنجیره ای؟ کارگاه: فنآوری در کسب و کار / مدرس: سعید نیّری / دکتری کارآفرینی سازمانی دانشگاه تهران / زمستان ۱۳۹۳. آنگونه که بود… تا اواخر دهه۱۹۷۰، در یک صنعت همه امور …

[PPT]تحلیل صنعت گردشگری

محیط عمومی یا کلان یا دور: خارج از صنعت مورد نظر بوده و بطور غیرمستقیم بر صنعت اثر می گذارد. عوامل محیط کلان می توانند هم در سطح بین المللی و هم در سطح ملی مطرح باشند. محیط رقابتی یا صنعت یا نزدیک یا خرد: عوامل و نیروهایی است که در صنعت مربوط به سازمان وجود دارد. لایه های محیط کسب و کار. فناوری. اقتصادی. فرهنگی. سیاسی.

[PPT]PowerPoint Presentation – اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی …

هدف اصلی طرح: توسعه اشتغال پایدار از طریق بهسازی دینامیک اشتغال در سطح مناطق و توسعه رسته های کسب وکاری منتخب و اولویت‌دار در سطح ملی و استان ها است. موضوعات محوری تکاپو: تحلیل و اصلاح دینامیک اشتغال استان; توسعه کسب و کارهای دارای مزیت و ظرفیت اشتغال; ایجاد تعادل و تعامل میان طرف عرضه و تقاضای نیروی کار برای …

فضای کسب و کار – بانک مقاله و تحقیق و پروژه | ایران داک | …

تحلیل اعتبار عبارت است از ارزیابی شایستگی اعتباری یک بنگاه اقتصادی، یا به بیان دیگر توانایی بنگاه در ادای تعهداتش. بنابراین، تحلیل اعتبار عمدتا بر مساله ریسک و نه بر سوددهی بنگاه تاکید دارد. تغییرات سود به ویژه حساسیت سود در مقابل کسادی کسب و کار، مهم‌تر از سطح سود شرکت است. سطح سود فقط تا آن حد مهم است …

پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت | فروشگاه لایو …

۲ روز پیش – پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: ۲۳ قسمتی از پاورپوینت : نیروهای رقیب رقبای موجود دریک صنعت می توانند با استفاده از تاکتیکهای قیمت ، تنوع محصولات ، تبلیغات و…. با یکدیگر به رقابت بپردازند و این رقابت تحت شرایط زیر می تواند تشدید …

[PPT]PowerPoint Presentation

استراتژی سطح کسب و کار, استراتژی سطح سازمان. ۱- تجریه و تحلیل سازگاری میان جایگاه راهبردی کسب و کار در شرایط موجود و بررسی فرصت ها و تهدید های عمده استراتژیک فعلی و آتی, ۱- تحلیل سبدجامع سرمایه گذاری کسب و کارهای سازمان بر حسب میزان سازگاری قوت نسبی واحد کسب و کار با جاذبه ی نسبی صنعت و مرحله توسعه.

[PPT]مدیریت کسب و کار

ولی مرکز آمار ایران فقط کسب و کارهای کمتر از ۱۰ نفر نیروی کار را بنگاه های کوچک و متوسط محسوب می کند و سایر کسب و کارها را کارخانجات صنعتی بزرگ قلمداد می … و مدت زمانی که صرف هر کدام از این فعالیت ها می شود متفاوت است . فرآیند نوآوری فناوری. خلق ایده. تعریف مفهوم. تجزیه و تحلیل بازار. بررسی و تجزیه و. تحلیل فنی.

[PPT]تجزیه و تحلیل سناریو(Scenario Analysis)

نقش هوشمندی در تعیین استراتژی بسیار حیاتی است به خصوص در حال حاضر که تغییرات محیط های کسب و کار به سرعت در حال شکل گیری است. …. پیش بینی ها زمانی بهترین حالت خود را دارند که در صنعت مورد بررسی تغییرات زیادی صورت نگیرد و نهایتا پیش بینی ها بر اساس عدم قطعیت در دسته بندی های سطح ۱ عدم قطعیت باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *