پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری

پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری

دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
بررسی حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
پاورپوینت جامع و کامل حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
کاملترین پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
پکیج پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
مقاله حقوق و تکالیف مردم در قا
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل ۲۸۶ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۲۳

پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری

فروشنده فایل

کد کاربری ۸۰۴۴

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۲۳ صفحه

۱ حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری ۲ حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری دوره آموزشی نظارت وکنترل در نظام اداری
اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی مقدمه در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردم سالار ومردم مدار حکومت از آن مردم است ومردم مستقیما در سرنوشتشان ودرتعیین ارکان نظام دخالت دارند وبر همین اساس است که در مراجعه به دستگاهها به آنان ارباب رجوع گفته می شود واین حکایت از ارزش وجایگاه مردم در نظام اداری دارد . لذا درچنین شرایطی میبایست متناسب با این نقش ، قوانین ومقرراتی وضع گردد که به خوبی حقوق مردم را استیفا نماید . ۴ تکلیف مدیران و کارکنان براساس ماده ۲۵قانون مدیریت خدمات کشوری خدمتگزار مردم
رعایت موازی اخلاق اسلامی و اداری
انجام وظیفه به نحو احسن در راه خدمت به مردم
رعایت خواسته های قانونی مردم
ادای سوگند
امضای منشور اداری اخلاقی ۵ مفاد منشور اداری اخلاقی الف) انجام وظایف و مسئولیت های شغلی و سازمانی
۱. رعایت نظم و انضباط در انجام فعالیت ها و حضور بموقع
۲. پشتکار و جدیت در انجام وظایف و مسئولیت ها و انجام صحیح، دقیق و بموقع آن
۳. به روز نگه داشتن دانش در زمینه فعالیت های شغلی
۴. ارزش گذاری به ایده ها و افکار جدید و تلاش برای اجرای آن
۵. تلاش برای افزایش بهره وری فردی و سازمانی
۶. حفاظت از تجهیزات و سرمایه نظام اداری و استفاده مطلوب از آنها
۷. عدم تأثیرگذاری روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی و مذهبی در فعالیت ها، تعاملات و تصمیمات اداری
۸. تقویت روحیه انتقاد پذیری
۹. در نظرگرفتن رضایت خداوند در هر حال و خدا را ناظر بر اعمال و کردار دانستن
۶ مفاد منشور اداری اخلاقی ب) رفتار و برخورد با ارباب رجوع

۱. مردم و شهروندان ذی حق در نظام اداری هستند. تلاش نمائیم با ایجاد ارتباط مناسب و ارائه خدمت بهتر، تصویری مثبت از دستگاه اجرایی و نظام اداری در ذهن آنان ایجاد کنیم.
۲. به مراجعه کنندگان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین و مقررات و ضوابط خدمت ارائه کنیم.
۳. در محدوده وظایف شغلی اطلاعات و راهنمایی های لازم و مناسب به ارباب رجوع ارائه و در زمینه خدمات، شفاف سازی کنیم.
۴. خواسته های قانونی ارباب رجوع را در چارچوب وظایف خود با صحت، دقت و سرعت و بدون تشریفات زاید اداری و تحمیل هزینه های اضافی انجام دهیم. ۷ مفاد منشور اداری اخلاقی ب) رفتار و برخورد با ارباب رجوع

۵. به ارباب رجوع احترام گذاشته و با آنها گشاده رو باشیم.
۶. به نظرات و پیشنهادها و بازخوردهای شهروندان و مراجعه کنندگان به عنوان منبعی گرانبها برای بهبود عملکرد نگاه کرده با دید منطقی به آنها توجه کنیم.
۷. به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم.
۸. سعی کنیم تا فرهنگ تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم به یک ارزش حاکم در نظام اداری تبدیل شود. ۸ مفاد منشور اداری اخلاقی ج) رفتار و برخورد با همکاران
۱. روحیه کار جمعی را در خود تقویت کنیم و در انجام فعالیت های گروهی مشارکت جو و مشارکت پذیر باشیم.
۲. روحیه قدردانی از دیگران را در خود تقویت کنیم. سعی نمائیم این امر را در بین همکاران اشاعه دهیم.
۳. دانش، تجربه و توانمندی های خود را با سعه صدر در اختیار همکاران قرار داده و در ارتقای توانمندی های آنان کوشا باشیم.
۴. تا حد ممکن در حل مشکلات شغلی همکاران تلاش نمائیم و از تجسس در زندگی خصوصی آنان پرهیز نمائیم.

۹ اهداف منشور ۱. اشاعه و اعتلای فرهنگ اسلامی و ارزش های انسانی و سازمانی در نظام اداری کشور
۲. نهادینه کردن ابعاد فرهنگ اسلامی و ارزش های انسانی و سازمانی در اندیشه و عمل کارمندان ۱۰ اصول حاکم بر منشور اداری اخلاقی ۱. برابری همه شهروندان در برابر قانون
۲. حاکمیت قانون در مناسبات اداری
۳. شهروند مداری (مردم مداری یا مردم داری)
۴. احترام و اعتماد
۵. شفافیت
۶. پاسخگویی
۷. عدم سوء استفاده از موقعیت شغلی


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

متن کامل قانون مدیریت خدمات کشوری – وزارت بهداشت

۱ آذر ۱۳۹۰ – قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر ماه ۱۳۸۶ کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی مطابق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) ….. ماده ۲۶ – دستگاههای اجرائی مکلفند مردم را با حقوق و تکالیف خود در تعامل با دستگاههای اجرائی آشنا نموده و از طریق وسایل ارتباط جمعی به‌ویژه صدا و سیمای …

پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری …

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ – پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۲۳ حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری دوره آموزشی نظارت وکنترل در نظام اداری اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی مقدمه در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردم سالار ومردم مدار حکومت از آن مردم است …

[PPT]قانون مدیریت خدمات کشوری – مدیریت توسعه و تحول اداری

فصل دهم : حقوق ومزایا. فصول قانون مدیریت خدمات کشوری. معاونت توسعه مدیریت ومنابع – دفتربرنامه ریزی منابع مالی وبودجه. فصل اول:تعاریف. درفصل اول این قانون …. دستگاه‌های اجرائی موظفند حداکثر ظرف سه ماه مراحل، زمان و کیفیت و استاندارد ارائه خدمات و تغییرات آنها را مستند و شفاف نموده و از طرق مختلف به اطلاع مردم برسانند.

[PPT]همایش در مورد قانون مدیریت خدمات کشوری – مدیریت توسعه و …

قانون مدیریت خدمات کشوری. ۹. اهم مطالب. صفحه بعد. فهرست. صفحه قبل. فهرست فصول پانزده گانه. ۶- ورود به خدمت. ۷- استخدام. ۵- فناوری اطلاعات وخدمات اداری. ۱- تعاریف. ۲- راهبردها و فناوری انجام وظایف دولت. ۳- حقوق مردم. ۴- ساختار سازمانی. ۱۱- ارزیابی عملکرد. ۱۲- حقوق و تکالیف کارمندان دولت. ۱۴- شورای عالی اداری و شورای توسعه …

[PPT]مروری اجمالی قانون مدیریت خدمات کشوری – سازمان نوسازی مدارس

مصوب ۸ مهرماه سال۱۳۸۶ کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مطابق اصل ۸۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران … امضاء منشور اخلاقی و اداری توسط مدیران و کارمندان دستگاههای اجرایی(ماده۲۵); تکلیف دستگاهها درارتقاء سطح آگاهی عمومی مردم در مورد حقوق و تکالیف خود در تعامل با دستگاههای اجرائی از طریق وسایل ارتباط …

[PPT]PowerPoint Presentation – مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری …

مدیریت. خدمات. کشوری. ) ۴. قانون مدیریت خدمات کشوری: این قانون مشتمل بر ۱۲۸ ماده و ۱۵ فصل به شرح زیر بوده است: فصل اول : تعاریف فصل دوم: راهبردها و فناوری انجام وظایف دولت فصل سوم: حقوق مردم. فصل چهارم: ساختار سازمانی فصل پنجم : فناوری اطلاعات و خدمات اداری فصل ششم: ورود به خدمت. فصل هفتم: استخدام فصل هشتم: انتصاب و …

[PPT]حقوق و تکالیف مستخدمی دولت

تکالیف اداری و عمومی مستخدمین دولت. فهرست فصول پانزده گانه. ۶- ورود به خدمت. ۷- استخدام. ۵- فناوری اطلاعات وخدمات اداری. ۱- تعاریف. ۲- راهبردها و فناوری انجام وظایف دولت. ۳- حقوق مردم. ۴- ساختار سازمانی. ۱۱- ارزیابی عملکرد. ۱۲- حقوق و تکالیف کارمندان دولت. ۱۴- شورای عالی اداری و شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی. ۱۵- مقررات …

[PDF]قانون مدیریت خدمات کشوری – بودجه و توسعه منابع انسانی

ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﮐﺸﻮﺭﻱ. ٢. ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﮐﺸﻮﺭﻱ. ﮔﺮدآوری. و ﺗﻨﻈﯿﻢ. : ﻣﺮﮐﺰ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﻭﻟﺘﻲ. ﺩﻓﺘﺮ ﺗﺪﻭﻳﻦ ﻭ ﻧﺸﺮ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻋﻠﻤﻲ ﻭ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ. ۱۳۸۹ …… وﻇﺎﯾﻒ ﺧﻮد را ﺑﻪ ﻧﺤﻮ. اﺣﺴﻦ در راه ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ. ﻣﺮدم و ﺑـﺎ. در. ﻧﻈﺮ. ﮔ. ﺮﻓﺘﻦ ﺣﻘـﻮق و ﺧﻮاﺳـﺘﻪ. ﻫـﺎی ﻗـﺎﻧﻮﻧﯽ. آﻧﻬـﺎ اﻧﺠـﺎم. دﻫﻨﺪ . ﺗﺒﺼﺮه. ۱-. اﺻﻮل و ﻣﻔﺎد ﻣﻨﺸﻮر ﻓﻮق. ﺬاﻟ. ﮐﺮ، ﻣﺘﻦ ﺳـﻮﮔﻨﺪ. ﻧﺎﻣـﻪ. و ﺗﻌﻬــﺪات ﮐﺎرﻣﻨــﺪان. دﺳــﺘﮕﺎه. ﻫــﺎ. ی اﺟﺮاﺋــﯽ. ﺑــﺎ ﭘﯿــﺸﻨﻬﺎد. ﺳﺎزﻣﺎن.

[PDF]قانون مدیریت خدمات کشوری

۱۸ مهر ۱۳۸۶ – ﻻﯾﺤﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﮐﺸﻮری ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮرای اﺳﻼﻣﯽ ﻃﺒﻖ اﺻﻞ ﻫﺸﺘﺎد و ﭘﻨﺠﻢ. ۸۵ … ﻬﺎرم ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ، اﺑﻼﻏﯽ از ﺳﻮی ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رﻫﺒﺮی ﺟﺰو وﻇﺎﯾﻒ دوﻟﺖ ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽ ﮔﺮدد اﯾﺠﺎد و ﺑﯿﺶ از ﭘﻨﺠﺎه ….. ﺣﻘﻮق ﻣﺮدم. ﻣﺎده. -۲۵. ﻣﺪﯾﺮان و ﮐﺎرﻣﻨﺪان دﺳﺘﮕﺎه. ﻫﺎی اﺟﺮاﺋﯽ، ﺧﺪﻣﺘﮕﺰاران ﻣﺮدم ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﻣﻮزاﯾﻦ اﺧﻼق اﺳﻼﻣﯽ و اداری و ﻃﺒﻖ. ﺳﻮﮔﻨﺪی ﮐﻪ در. ﺑﺪو ورود اداء ﻧﻤﻮد و ﻣﻨﺸﻮر اﺧﻼﻗﯽ و اداری ﮐﻪ اﻣﻀﺎء ﻣﯽ.

خلاصه قانون مدیریت خدمات کشوری – اداره کل دامپزشکی – سازمان …

۱۰ فروردین ۱۳۹۲ – تبصره ۲ – احکام این ماده می‌باید ظرف یک‌سال توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اجراء شده و از سال ۱۳۸۷ بودجه دستگاههای موضوع این قانون فقط با رعایت مفاد این … تبصره ۱- دستگاههایی که براساس وظایف قانونی خود برای ارائه خدمات به مردم عهده دار انجام برخی از امور فوق می باشند با رعایت احکام این فصل از حکم این ماده …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *