پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری

پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری

دانلود پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری
بررسی فرایند تنظیم سند حسابداری
پاورپوینت جامع و کامل فرایند تنظیم سند حسابداری
کاملترین پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری
پکیج پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری
مقاله فرایند تنظیم سند حسابداری
تحقیق فرایند تنظیم سند حسابداری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل ۱۷۶ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۱۵

پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری

فروشنده فایل

کد کاربری ۸۰۴۴

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۱۵ صفحه

فرایند تنظیم سند حسابداری در این تحقیق فرایند تنظیم سند حسابداری بطور کامل براساس نمودار نمایش داده شده است و تمام مراحل هم روی نمودار بصورت ترتیبی مشخص شده است فرایند تنظیم سند حسابداری شروع تنظیم سند توسط کارپرداز دستور مدیریت خدمات پشتیبانی دستور رئیس امور مالی آیا تامین اعتبار انجام می گیرد؟ بله خیر رسیدگی رسیدگی ادامه ادامه ۱ آیا واخواهی دارد؟ خیر بله تامین اعتبار نهایی پیگیری و اصلاح موارد ایراد توسط کارپرداز صدور سند تامین اعتبار نهایی رسیدگی سند صدور سند رسیدگی سند تکمیل امضاءروکش سند صدور چک تکمیل امضاءروکش سند صدور چک
۲ فرایند تنظیم سند حسابداری فرایند قرادادهای جاری شروع درخواست توسط واحد اعلام نیاز به واحد امور قراردادها جهت عقد قرارداد تایید مسئول مربوطه تایید مدیر امور عمومی ادامه ۱ فرایند قرادادهای جاری اخذ سه فقره استعلام توسط امور قراردادها تنظیم و امضا ءصورتجلسه استعلام به همراه اعلام برنده توسط امور قراداها تنظیم پیش نویس قرارداد (امور قراردادها) ارسال به واحد حقوقی و بودجه جهت تامین اعتبار و تایید ارسال به واحد حسابداری جهت کنترل نهایی اخذ تضامین مورد نیاز توسط واحد مالی ۲ فرایند قرادادهای جاری تهیه نسخه اصلی قرارداد و امضاء آن (امور قراردادها) درخواست واحد مربوطه یا پیمانکار مربوطه جهت دریافت وجه دستور پرداخت مدیر آیا واخواهی دارد؟ بله خیر پیگیری و اصلاح موارد ایراد توسط کارپرداز تامین اعتبار نهایی تامین اعتبارنهایی صدور سند ۳ فرایند قرادادهای جاری صدور سند رسیدگی سند تکمیل امضاء روکش سند صدور چک رسیدگی سند تکمیل امضاء روکش سند صدور چک ۴ فرایند اقدامات عمرانی از طریق اتوماسیون شروع تایید مسئول مربوطه تایید مدیر امور عمومی ارسال به اداره تدارکات آیا تامین اعتبار توسط حسابداری به مدیریت انجام می گردد؟ خیر بله تا زمان تامین اعتباراز طریق واحد بودجه فرایند قابل انجام نمی باشد. اعلام به اداره تدارکات ادامه ۱ فرایند اقدامات عمرانی از طریق اتوماسیون انجام کار توسط پیمانکار تایید کار توسط مسئول مربوطه تهیه امضاءصورتجلسه انجام کار تکمیل کلیه مدارک توسط کارپرداز ۲ درخواست تخصیص از واحد بودجه صدور تخصیص توسط واحد بودجه ادامه فرایند اقدامات عمرانی از طریق اتوماسیون ۳ درخواست وجه از مدیریت مالی ستاد دریافت چک از مدیریت مالی آیا واخواهی دارد؟


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری | BO2FILE

دانلود پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری,بررسی فرایند تنظیم سند حسابداری,پاورپوینت جامع و کامل فرایند تنظیم سند حسابداری,کاملترین پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری,پکیج پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری,مقاله فرایند تنظیم سند حسابداری,تحقیق فرایند تنظیم سند حسابداری. دانلود فایل …

پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری|yi11932

پاورپوینت-فرایند-تنظیم-سند-حسابداری دانلود پاورپوینت با موضوع فرایند تنظیم سند حسابداری دارای ۱۵ اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد اسلاید : ۱۵ اسلاید فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس قسمتی ازمتن اسلایدها :

[PPT]Purple Water Flow – دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

هم اینک در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تمامی فرآیندهای مالی منطبق بر استانداردهای حسابداری و آئین نامه مالی و معاملاتی می باشد و با نگاهی رو به جلو آماده ورود به فاز دوم نظام نوین مالی که همان بهای تمام شده خدمات می باشد هستیم … ازتعداد کل املاک تعداد ۴۷۳ مورد فاقد دیوارکشی می باشدکه فعلاً امکان تنظیم سند ندارد ( بدلیل عدم دیوارکشی ).

نرم افزار حسابداری – برهان سیستم پاسارگاد

تنظیم فیلدهای سند حسابداری به روش دل‌خواه کاربر و ذخیرۀ تنظیمات به ازای هر کاربر. طبقه‌بندی سندهای حسابداری به انواع گردش، افتتاحیه، اختتامیه، بستن حساب‌ها، تعدیل ماهیت اول دوره و پایان دوره، تعدیل طبقه‌بندی و بودجه‌ای و همچنین، انواع قابل; تعریف توسط مدیر مالی مثلا سند حقوق، تنخواه و … تخصیص سه شماره به ازای هر سند شامل …

[PDF]کلیات

کلیات. بودجه بندی درس حسابداری اموال و انبار به صورت. جلسه ای بر اساس ۳۵ جلسه و هفته ای ۸ ساعت. تنظیم شده است. … در فرایند خرید اموال. آشنایی با آیین نامه معامالت و مقایسه آنها. با یکدیگر. کارگاه حسابداری. مروری بر مباحث نرم افزاری ارائه شده در پایه. دهم. فاکتور فروش. اسناد تجاری ….. فرم های تگ انبار و نمایش از طریق پاورپوینت.

[PDF]Untitled – دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

ﺭﺳﻴﺪﮔﯽ ؛ ﮐﻨﱰﻝ ﻭ ﻧﻈﺎﺭت ﺑﺮ ﮐﻠﻴﻪ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭی ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻭ. ﺗﻄﺒﻴﻖ ﺁ ﺎ ﺑﺎ ﻗﻮﺍﻧﻴﻦ ﻭﻣﻘﺮﺭﺍت … ﳕﺎﻳﻨﺪﻩ ﺍﺳﻨﺎﺩ. ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭی. ﺗﻌﻬﺪی ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺷﻮﺩ . ۴. -. ﺳﺮﺑﺮگ ﳕﺎﻳﻨﺪﻩ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﻣﺸﺨﺼﺎت ﮐﺎﻣﻞ، ﻣﺎﻩ ﻭ ﺳﺎﻝ ﻭ. ﻭﺍﺣﺪ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﻣﺸﺨﺺ ﺑﺎﺷﺪ . ۵. -. ﺟﻬﺖ ﺣﻔﻆ ﻭ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭی ﺍﺳﻨﺎﺩ ﺑﺮﺍی ﻣﺪت ﻃﻮﻻﻧﯽ ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ. ﺍﻭﺭﺍق ﺳﻨﺪ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ﺩﺭ ﻗﻄﻊ. A۴. ﻭ ﺣﺪﺍﻗﻞ. A۵. ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺷﻮﺩ ….. ﺍﻓﺮﺍﺩی ﮐﻪ ﺑﺮﺍی ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ، ﺍﺯ. ﺳﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺣﻖ ﻣﺎﻣﻮﺭﻳﺖ، ﺣﻖ ﺛﺒﺖ …

[PDF]اﺻﻮل و روش ﻫﺎی ﺑﺎﯾﮕﺎﻧﯽ – مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی

ﺷﻨﺎﺧﺖ روﺷﻬﺎی ﺗﻨﻈﻴﻢ اﺳﻨﺎد. -۵. آﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﺑﺎﻳﮕﺎﻧﻲ راﻛﺪ. *. ﻫﺪﻓﻬﺎی رﻓﺘﺎری. در ﭘﺎﻳﺎن دوره از ﺷﺮﻛﺖ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن اﻧﺘﻈﺎر ﻣﻲ رود. : -۱. ﺑﺎﻳﮕﺎﻧﻲ را ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻧﻤﻮده و اﻫﻤﻴﺖ آن را ﺗﻮﺿﻴﺢ دﻫ. ﺪﻨ. -۲. ﺳﻨﺪ،ﭘﺮوﻧﺪه و آرﺷﻴﻮ را ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻛﻨ ….. دﻳﺪﮔﺎه اﺻﻮل ﺣﺴﺎﺑﺪاری. :”. ﻫﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ. ای ﻛﻪ ذﻣﻪ ﺳﺎﻣﺰان ﻳﺎ ﺷﺨﺺ. ﺣﻘﻴﻘﻲ. ﻳﺎ. ﺣﻘﻮﻗﻲ. را ﻛﻪ ﺑﻪ ﻧﺤﻮی ﺑﺎ ﺳﺎزﻣﺎن ﻃﺮف. ﺣﺴﺎب و. ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ. اﺳﺖ. ﻣﺸﻐﻮل ﻳﺎ ﺑﺮی ﻧﻤﺎﻳﺪ ﻳﺎ ﻣﺒﻴﻦ ﭘﺮد. اﺧﺖ وﺟﻬﻲ ﺟﻬﺖ ﺧﺮﻳﺪ ﻛﺎﻻ ﻳﺎ ﺧﺪﻣﺎت و ﻳﺎ …

[PDF]جزوه درس حسابداری خدماتی و بازرگانی – UNIVER30t

ﺣﺴﺎﺑﺪاری. ﺧﺪﻣﺎﺗﻲ و ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ ir.re rasoolza . www. ١. ﻓﺼﻞ اول. ﮐﻠﯿﺎت. اﻫﻤﯿﺖ ﺣﺴﺎﺑﺪاری. وﺟﻮد اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺎﻟﯽ ﺷﻔﺎف ،ﺻﺤﯿﺢ و ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ رﮐﻦ اﺻﻠﯽ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ وﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﻫﺎی اﻗﺘﺼﺎدی اﮔﺎﻫﺎﻧﻪ واز ﻣﻠﺰوﻣﺎت ﺑﯽ ﺑﺪﯾﻞ ﺗﻮﺳﻌﻪ …. ﻣﻔﺮوﺿﺎت ﺣﺴﺎﺑﺪاری ﻣﻨﺸﺎء و ﺷﺎﻟﻮده اﺻﻮل ﺣﺴﺎﺑﺪاری و ﻣﺒﻨﺎی ﺗﻬﯿﻪ و ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺻﻮرﺗﻬﺎی ﻣﺎﻟﯽ واﺣﺪﻫﺎی اﻗﺘﺼﺎدی را ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ …. ﻣﻌﻤﻮﻻ زﻣﺎﻧﯽ درآﻣﺪ ﺗﺤﻘﻖ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﻓﺮض ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﮐﺴﺐ ﺳﻮد ﮐﺎﻣﻞ.

آموزش های حسابداری – نرم افزار حسابداری محک

تجربه : همان طور که در مقاله ی پیشین به موضوع کارآموزی و فرهنگ آن در جامعه پرداختیم ، نقطه ی شروع تجربه ی فرد حسابدار از حداقل فعالیت های او در زمینه ی حسابداری در زمان کارآموزی است که فرصت بسیار ….. برای ثبت حسابداری تعهد، حساب بدهکاران بیمه (مطالبات) یا اسناد دریافتنی، بدهکار و حساب درآمد حق بیمه، بستانکار می شود.

آموزش ثبت سند حسابداری | حساب آموز

توسط : سعید قنبری دمسازدر: چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ در: آموزش حسابداری مقدماتی, مقاله ها۲ دیدگاهبازدیدها: ۱۳,۰۴۳بازدید … هدف از ثبت سند حسابداری، گردآوری و بایگانی اسناد و مدارک مثبته رویدادهای مالی و ثبت آن ها بر اساس قوانین و استانداردهای حسابداری با هدف جلوگیری از فراموش شدن رویدادها و همچنین تهیه و تنظیم گزارشات …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *